Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum nákupního chování sportovců během pandemie Covid-19.
Večlová, Barbora ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum nákupního chování sportovců během pandemie Covid-19 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak pandemie onemocnění Covid-19 ovlivnila nákupní chování sportovců a jejich sportovní aktivitu. Dále pozoruje také přesun nákupů sportovních produktů a přemístění sportovních aktivit do online prostředí. Metody: V této bakalářské práci je použita kvantitativní výzkumná metoda, konkrétně elektronická forma dotazování. Na základě výsledků, které ze sesbíraných dat vyplývají, jsou následně porovnávána především dvě období: období jednoho roku před propuknutím onemocnění Covid-19 v ČR a období jednoho roku po propuknutí onemocnění Covid-19 v ČR. Výsledky: Na základě dat, získaných z dotazníkového šetření, bylo popsáno, jak se v důsledku pandemie onemocnění Covid-19 změnilo nákupní chování a sportovní aktivita respondentů. Podrobné výsledky jsou rozepsány v kapitole Výsledky. Výsledky této bakalářské práce mohou pomoci firmám přizpůsobit jejich podnikání této nově vzniklé situaci na trhu. Klíčová slova: nákupní chování, sportovec, sportovní produkty, pandemie, Covid-19, marketingový výzkum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.